وبلاگ

ثبت شرکت شرق تهران تهرانپارس نارمک حکیمیه

ثبت شرکت شرق تهران

ثبت شرکت شرق تهران شاید موضوعی بوده که به خاطر نزدیکی به محل کارتان یا محل خانه تان آن را جستجو کرده اید. نگران نباشید جای درستی آمده اید ما در همسایگی شما و درست در کنار پمپ بنزین رسالت هستیم. آنقدر آشنا که ممکن است بارها تابلوی ثبت شرکت اجلاس را هنگامی که در صف پمپ بنزین رسالت بوده اید دیده باشید.

ما سال هاست که ساکن شرق تهران هستیم و مدت هاست که به ساکنین این منطقه خدمات حقوقی مثل ثبت شرکت و ثبت برند را ارائه می کنیم. نیازی نیست راه دور بروید اگر ساکن هر یک از مناطق شرق تهران هستید و یا هر کجای تهران بزرگ می توانید فقط با یک تلفن ساده از مشاوره رایگان ما بهره مند شد و در صورت نیاز از خدمات ما استفاده کنید.

ثبت شرکت اجلاس در شرق تهران یکی از تیم های تخصصی

 یکی از سوالات بسیار پرتکرار در رابطه با ثبت شرکت های تجاری، نحوه و رویه ثبت شرکت در تهران به خصوص شرق آن میباشد. در این مقاله به صورت کامل و جامع نحوه ثبت شرکت در شرق تهران را به شما آموزش خواهیم داد و همچنین با تمامی شرکت های تجاری قابل ثبت در ایران و قواعد مخصوص به آن ها آشنا خواهید شد. اگر قصد ثبت شرکت در تهران به خصوص در مناطق تهرانپارس و نارمک را دارید این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

ثبت شرکت تهرانپارس کجاست؟

 

آدرس و تلفن ثبت شرکت در شرق تهران:

آدرس: تهرانپارس بزرگراه شهید سلیمانی (رسالت) حد فاصل اتوبان باقری و چهار راه تیرانداز بعد از خیابان رشید، پلاک ۱۷۸، واحد ۸

کدپستی : ۱۶۵۱۷۵۳۴۱۸

تلفن های تماس:

۰۲۱-۷۷۷۶۲۰۸۷

۰۲۱-۷۷۷۶۲۰۴۷

۰۲۱-۷۷۷۶۲۰۵۷

۰۹۰۱۴۸۹۳۱۵۵  کارشناس فروش

ثبت شرکت شرق تهران تهرانپارس

 

 

موسسه حقوقی عدالت گستر اجلاس با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه مشتریان در این امور در سال ۱۳۹۰ افتتاح گردید و تا کنون افتخار همکاری با برندهای مختلفی را داشته است. این موسسه همواره مشتری مداری و بکارگیری روش های نوآورانه و خلاقانه و پیگیری مستمر را خط مشی  خود  قرار داده است.

ما با داشتن تیمی مجرب در شرق تهران آماده خدمت رسانی و مشاوره در زمینه های ثبت شرکت و تغییرات شرکت و سایر کارهای مربوط به شرکت هستیم.

خدمات حقوقی شرکتی در شرق تهران

  • ثبت شرکت و انجام تغییرات شرکت در تهارنپارس نارمک و حکیمیه
  • ثبت برند در شرق تهران
  • اخذ کارت بازرگانی فوری در شرق تهران
  • ثبت ایده و اختراع در تهرانپارس

 

 

چرا ثبت اجلاس در شرق تهران؟

  • اول از همه حق همسایگی را رعایت می کنیم و هوای هم محله ای های خودمان را داریم.
  • انجام امور حقوقی توسط وکیل با سابقه
  • آشنایی کامل به امور
  • مسلط به ثبت صورتجلسات شرکت ها به صورت کاملاً تخصصی
  • مسلط به امورثبت برند و علائم تجاری و همچنین ارزیابی و خرید و فروش برند و علامت تجاری
  • اخذ کارت بازرگانی
  •  ثبت شرکت در مناطق آزاد
  • اخذ جواز کسب
  • اخذ جواز تاسیس
  • ثبت اختراع و ایده های فکری
  • اخذ کد اقتصادی و موارد دیگر حقوقی برای شرکت های شرق تهران

 

 

انواع شرکت برای ثبت در شرق تهران

  • شرکت سهامی عام

اولین گزینه ای که برای ثبت شرکت در شرق تهران میتوانید به سراغ آن بروید، شرکت سهامی عام میباشد. برای ثبت شرکت سهامی عام شما به حداقل ۵ موسس نیاز دارید. به علاوه بخشی از سرمایه شرکت سهامی عام از طریق پذیره نویسی به دست می آید.

در شرکت سهامی عام آورده شرکا به قطعات سهام تقسیم میشود و طبق قانون هر یک از شرکا به اندازه مبلغ سهام خود در شرکت دارای مسئولیت میباشد.

  • شرکت سهامی خاص

مورد دیگری که برای ثبت شرکت در شرق تهران بسیار مناسب میباشد، شرکت سهامی خاص است. شرکت سهامی خاص از شرکت های تجاری محبوب در ایران میباشد که برای ثبت آن به حداقل ۳ شریک و ۲ بازرس نیاز میباشد.

طبق قانون شرکا و بازرسین شرکت سهامی خاص نباید رابطه خویشاوندی با یکدیگیر داشته باشند و همچنین در شرکت سهامی خاص تمامی سرمایه شرکت از طریق شرکا حاصل میشود و پذیره نویسی در این شرکت وجود ندارد.

در شرکت سهامی خاص درست به مانند شرکت سهامی عام، آورده شرکا به سهام تقسیم میشود و هر یک از شرکا به اندازه مبلغ سهام خود در شرکت دارای مسئولیت میباشد.

برای ثبت شرکت در شرق تهران به صورت سهامی خاص نیازی به پرداخت تمامی مبلغ سرمایه شرکا نمیباشد و شرکا ملزم به پرداخت تنها ۳۵% از مبلغ سرمایه خود برای ثبت شرکت میباشند.

  • شرکت با مسئولیت محدود

نوبتی هم باشد، نوبت معرفی محبوب ترین شرکت تجاری در ایران است که انتخاب اول اکثر افراد برای ثبت شرکت در شرق تهران میباشد. شرکت با مسئولیت محدود یکی از انواع شرکت های تجاری قابل ثبت در ایران است.

برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود به حداقل ۲ شریک نیاز میباشد که هر یک از شرکا به اندازه مبلغ سهم الشرکه خود در شرکت دارای مسئولیت میباشد.

فرایند ثبت شرکت با مسئولیت محدود نسبت به سایر شرکت های تجاری بسیار ساده تر است و به همین دلیل در ایران تقاضا برای ثبت این شرکت افزایش یافته است.

در نام گذاری شرکت با مسئولیت محدود باید عبارت با مسئولیت محدود در ابتدا و یا انتهای نام شرکت و همچنین اسناد آن ذکر شود، زیرا در غیر این صورت شرکای شرکت دارای مسئولیت تضامنی خواهند بود.

همچنین برای ثبت شرکت در شرق تهران، نام شریک با مسئولیت محدود نباید در نام شرکت عنوان شود زیرا در این صورت مسئولیت او در قبال تعهدات شرکت، تضامنی خواهد بود.

  • شرکت تضامنی و نسبی

شرکت تضامنی و نسبی دو نوع دیگر از شرکت های تجاری قابل ثبت در ایران میباشند که شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند. در هر دو این شرکت ها شرکا دارای مسئولیت تضامنی میباشند.

در شرکت تضامنی شرکا در قبال تمامی عهود و تعهدات شرکت دارای مسئولیت تضامنی هستند، اما در شرکت نسبی شرکا به نسبت سهم الشرکه خود در شرکت دارای مسئولیت تضامنی هستند.

لازم به ذکر است که طبق قانون هر یک شرکت های تجاری که به صورت رسمی به ثبت نرسیده باشند در حکم شرکت تضامنی خواهند بود و شرکای آن دارای مسئولیت تضامنی خواهند بود.

  • شرکت مختلط سهامی و مختلط غیر سهامی

برای ثبت شرکت در شرق تهران شاید شرکت مختلط سهامی یا شرکت مختلط غیر سهامی گزینه مناسبی برای شما باشد. شرکت مختلط سهامی از ترکیب دو شرکت سهامی خاص و شرکت تضامنی میباشد و شرکت مختلط غیر سهامی از ترکیب شرکت با مسئولیت محدود و شرکت تضامنی است.

  • شرکت تعاونی

شرکت تعاونی یکی از انواع شرکت های تجاری میباشد که به منظور بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی اعضا از طریق همکاری تشکیل میشود.

برای ثبت شرکت تعاونی به حداقل ۷ شریک نیاز میباشد که شرکا باید حداقل ۵۱ درصد از مبلغ سهام شرکت را به صورت نقدی پرداخت کنند.

برای ثبت شرکت تعاونی در شرق تهران شما میتوانید به سراغ ثبت هر یک از این شرکت ها بروید اما باید قواعد ثبت آن ها را رعایت کنید و الا نمی توانید یک شرکت شسته رفته و بدون ایراد را به صورت رسمی به ثبت برسانید.

در خصوص اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع شرکت های تجاری و همچنین نحوه ثبت آن ها، شما میتوانید با موسسه حقوقی و ثبتی عدالت گستر اجلاس تماس بگیرید تا مشاوران ما  در این خصوص بیشتر شما را راهنمایی کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *